Walking

Asså när mina två kusiner är här är det som ett helvete, de skriker, bråkar och bara är allmänt jobbiga.. Min lillebror är inte den bästa heller är presic likadant.. Det är fan tur man har rumet på övervåningen så man kan få lite lugn och ro..
Ajja dagen har som sagt gått åt till det och jag har fått ut alla mina praktikbrev, plus egypten.. Lättnad..Så nu är det bara att vänta och se vad det blir för nått, eller inget?
Har fått jobb av min moster ska måla deras förråd och passa barnen.. Så nu kommer jag att tjäna lite pengar.. Sen ska även mina farmor och farfar bygga nytt och då kan man förhoppningsviss hjälpa till där.. Så det kommer nog att lösa sig det där med pengarna..

Fotboll ikväll och man får väl kolla på, kanske lite Navy eller det med sexmissbrukare.. innan.. Nu ska jag vara duktig och gå ut och gå med mamma, kan fan inte se ut så som man gör nu.. Så ja.. Tänker inte skriva det utan bara genomföra det.. Nu bumper det i hela huset då de duchar, åhhhh palla.. Ciaooo

/MissAlone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0