Värk

Okej då har man släppat runt på 100 stycken tidningar idag och alla kom ut och vi är stolta.. Jätte stolta.. Och armarna de värker då man släpat dem och upp och ner.. blä!

Pappa har även 50 stycken i sin bil som ska till Trelleborg och ett till cafe i Malmö, Jobbigt, nja!

Min kära dator har inte kommit hem ännu så jag är lite ledsen, dock var där en snäll kille idag som sa:
"Det måste vara jobbigt att vara så vacker som du är! Tur att jag hade hjälm annars hade jag trillat av min cykel pga din skönhet!"

Tur att någon tycker man ser bra ut, heheh, nawwww han var helt gullig, och sedan önskade han mig en underbar dag och cyklade vidare på sin fina cykel, hahah.. Vissa människor kan verkligen få en på bra humör..

Träffade ju Emma och kajsa idag och det var mycket trevligt, dock vara jag nära att betala fullpris på bussen in då kärringen inte trodde på att jag var barn, fick vissa leg, hahah! Snopet.!

Sedan blev det lunch för mig själv på jägers på Bk och sedan åkte pappa och jag och handlade, nu är man hemma och funderar på att se färdig December Boys och fundera på sommaren -08, vad som ska hända? hmmuuu, ja det ska vi klura ut, Ses kanske senare, haaaaj!

/MissFamous


Dagens ros går till mannen med cykeln

Kommentarer
Postat av: Guess who :D

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dööööööööööööööööööööööööööööööööör :D

2008-06-24 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0