Star

Åhh, jag vill ha en snygg kropp och tatueringar.. NU!!!! Fatta så sugen man blir när man ser La ink och Miami Ink, vill fan dit och göra alla..
Just nu vill jag ha tre-fyra stycken.. En på höften, en på axlen, handleden och sedan kanske på anklen... Den sista är jag lite tveksam till.. Får se..
Men först vill jag ha en snygg kropp då så att jag kan visa upp dem och få av mina päron.. Så imorgon börjas det för tusende gången, kanske!??! Och sen ska jag göra mitt namn och en eller tio stjärnor först av mina tatueringar.. då jag är ganska säker på dem... Nä nu ska jag installera Photoshop och börja illustera, kommer kanske bilder senare på det..

Ciaoooo
/MissStar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0