Sommarlov

Fy fan jag kan inte fatta att det är sommarlov nu det är så sjukt skönt.. Tio veckors totalt slappande plus hemligt projekt..
Avslutningnen var lite tråkig då vi bara fick titta på filmer och sedan fick applåder för vår fina insats i cafeliv.. Dålig stil, ja! Ajja men sedan var det dags för linda och mig att dra till Köpenhamn och åka karuseller.. Mysigt och mysigt...
Några ord som beskriver kvällen:
Sockervad - Dum tjej som stod och gjorde vår sockervad as lång så den flög iväg när jag vände mig om, snyft!
Pinsamt fulla - Människor som ena stunden är nyktra och andra gången knappt kan gå, okej??!?!
Nyckelringar -  vi tog det bästa fotot och gjorde nyckelringar av dem, söööt!
Espresso - Efter hemresan blev det mat och choklad på EH,mums..
Somnade - Som vanligt så efter lite sex and the city avsnitt två så hördes små snarkingar... från Sömntutan Linda!
Men det var himla mysigt ändå, <3

Idag har man hjälpt till lite i lägenheten och det börjar snart bli färdigt har bara små saker kvar att göra.. Min lägenhet?!?! kanske det!!  Ja visst det jag fick mitt efterlängtade halsband, Tomas Szabo Översnyggt är det och min älskade stjärna hänger på.. Mamma och Pappa <3

Ja det var lite uppdatering och pappsen har även köpt dallasburgare, mums sen ska man ut och promenixa med Ida.. Sen blir det kanske lite film kväll med pappa, hemma ensama och jag ska läsa tidningar och bara slappa för det är ju SOMMARLOV SOMMARLOV, nu är det disco där nere, ciiiaaaoooo!
/MissDance 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men jag var TRÖTTTTT (A)

And weeee lööööve "fulla" ungdomar, haha patetiskt.

så du fick ditt halsband ;D jag vet något som är glad nu haha :P vilken kedja har du ;)

2008-06-12 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0