Skogsbär/Päron

Då var midsommar över och man kan slappna av  igen..
Tänkte bara skriva kort då jag känner mig lite konstig, håller nog på att bli sjuker..

Idag ska jag inte göra något speciellt ska försöka få mamma att hyra film och köpa en stor påse med godis.. Imorgon vet jag inte, eller jo, jag ska skriva mina praktik brev och sätta ihop dem och få dem iväg.. Så helgen är bestämd..

Mina Outfits igår

Först hade jag en kjol som halvklänning ett tublinne och mina älskade Hush Puppy skor


Andra var när vi kom hem och då tog jag på mig en klänning och samma tublinne under..



Nu ska jag dra ner och försöka göra något roligt, kanske ta bilder på lägenheten.. JA!
/MissGiveMeHim


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jättefin blogg men fina kläder men du borde ta bort blixten från cameran eller ta bilder i balkong

2008-06-21 @ 12:27:09
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Linda

hade du inte deadline fredag? ;D

2008-06-21 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0