Sex And The City

Igår var det SATC dag med linda och det var övermysigt.. Först var jag i stan med päronen och åt, fick ett par skor till.. Mums.. Sen drog man hem till Linda och skulle boka bord på Jensen men det var helt fullbokat, så vi tog Mando istället.. Det var lite dumt att de inte hade potatismos till plankan, det är ju liksom tradition.. Menmen det var gott  och Dyrt.. jag betalade 300 spänn för förätt varmrätt och efterätt plus kaffe, Blue Moutanin, som jag först trodde var vanligt kaffe då det inte smakade speciellt.. Synd
Sen fördrev vi tiden på Åhlens och sedan bar det åt till bion, den var skitbra.. Lite sorlig men så jävla rolig... 5 Stars..
Tog bussen hem och så hade den trevliga dagen gått över...

Har fått hem min datorn nu och det verkar som jag inte har något skit på msnen men det återstår och se annars bytar jag msn, det kanske var meningen? Vill ju egentligen inte ha min gamla, tönt msn.. Haha, ajja får se senare..

Vakande imorse av att min lillebror står och sjunger på hans rum och inte tyst. Samtidigt sitter där en stor jävla äckel fluga i mitt fönster och sitter liksom fast så han burrar hela tiden, och hur jag än vände mig så hörde jag antigen han eller min lillebror, så jag bestämde mig för att gå på flugjakt kl 9.00 och sedan kunde ju inte jag somna om, sen var jag ju tvyngen att kolla datorn om den var okej, o ja det ser ut så än så länge..

Nu ska min praktibrev ut då jag inte kunnat göra det för att min datorn varit borta. så nu ska de ut.. Så jag måste alltså till den gamla datorn.. Och min mage kurrar..

Idag är det kalas för farmor och kanske följa med brosan och kolla vikingar, bara för att fördriva tiden.. Men får se..

Bye
/MissTired


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0