Looong Night

Okej jag har sovit tills halv 12 idag det är sjukt sent för mig, jag brukar liksom sova tills högst 10 och det tycker jag då är mycket... Orsaken kan vara att min pappa är sjuk och min lillebror har sett på film hela morgonen..

Ja alltså min pappa är då sjuk och har typ kräckts hela natten, naaajs.. Jag hoppas hoppas att jag inte blir sjuk för det första ska vi dela ut tidningar på tisdag och för det andra så är det sommarlov, hallo jag vill inte vara sjuk.. Bara jag tänker på att pappa är sjuk så bubblar det i min mage, not good.. Kan ju vara nervösiteten som sätter till..  Nä nu ska jag tänka på något annat och kanske gå ner och ta lite mat och något annat gott, fy...

Nästan alla breven till praktikerna är färdiga och det är bara egypten, ving och fritidsresor kvar.. de roligaste..
Nixpix nu ska jag dra och ladda upp inför en stor filmdag med mig och mig.. Ska nog se färdigt december boys, harry potter är ju såååå snygg..
Ciaooo

/MissNot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0