Lägenhet

Ja idag, imorgon och övermorgon så blir det städning, små saker som ska fixas och inredning som gäller i lägenheten.. Så kul..
Längtar tills den är städad för då är det bara det roliga kvar, ska försöka övertala mamma att vi ska till Ikea med och kolla lite saker till, behöver lite lådor till alla mina tidningar.. Får se..
Hoppas att vi har många kunder i sommar så att jag kan få flytta in där i Oktober, fan vad najs det hade varit.. ajja får se med även det hur det blir..
Nu ska jag först städa mitt rum lite och sedan ska vi ut... Vill sola idag med så att man kan bli ännu brunare till Midsommar.. Har förhoppningsviss övertalat min kusin att komma med.. :D 

Haaaaaj
/MissMoving?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0