Kaos Dag

Regn regn äckligt regn..
Känns fan som det regnat hela dagen, så blöt har man varit och frysigt..
Först var det vikinga stället med familjen och kusinerna.. Sjukt snygga armband och halsband men de kostade ju därefter.. Inget blev det för mig iallafall och där var grisar som de hade stukit ett spjut genom munnen på dem, sjukt äckligt.. Sen direkt in till farmor och grattade henne..
Min lillebror och jag spenderade kvällen med att spela arborst eller vad hur fan det stavas.. En typ pilbåge, sjukt kul vann 200 spänn för jag träffade en lite påle typ.. Yeahh

Coole brosan och jag.. ------->

Så nu sitter man här och har presic kommit hem, sköönt.. Håller på med praktikbreven men skickar dem imorgon.. Nu ska jag se en film och äta, jag är svin hungrig efter den jävla maten.. Bläää

Puss
/MissPleaseDontScream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0