Kaffe

Glömde lite saker innan eller det hände senare, fick en sprillans ny klänning av min moster från mexx som de hade fått en reklamtion på, de skulle slänga den så jag fick den.. Sjukt bra.!

Håller på att sätta ihop bladet som vi ska skriva ut till lägenheten, blir guttans bra..
Imorgon är det tillbaka till skolan och dela ut tidningar, 1 låda väger 25 kg, det är SJUKT!!! Vi skulle ta så många vi orkade, jo tro fan det men inte om de väger 25 kg stycket och vi är tre pers... Naj! Har övertalat pappa om att han ska komma dit och ta några i bilen, som jag ska lägga i Trelleborg.. Imorgon ska jag även kolla ett par skor på scholl och ringa till mitt jobb som jag ska tacka nej till, sorry men jag skulle inte klara det och detta är som sagt sista sommaren får tjäna pengar på annat i stället, hummmm vad tänker jag på? Jo då men det bara jag, hahah!

Nä nu ska jag ner och tigga mammas extremt goda chokladtårta som är farligt onyttig, måste!!! MÅSTE!

Byeeeeeeee
/MissCoffee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0