Huvudvärk

Dagens händelser:

* Vaknade av att någon jävel ringde kl 8 och ingen svarade för att alla sov, kunde inte somna om då jag trodde det var sommarjobbs damen som skulle skälla ut mig för att jag tackat nej, haha långt om länge somnade jag om...
* Så klockan halv 11 gick jag upp och började göra mig i ordning inför mitt läkarbesök, för er som inte vet så har jag hostat så jag haft ryggproblem och sovproblem, så det är det de utreder just nu...
* Kom dit och var där i en och en halv timme, blåsa, blåsa, andas andas, sjukt jobbigt, är helt tom i lungorna nu, blä
* Efteråt gick mamma och jag och åt mumse mat och sedan kollade lite på rean på Åhlens, hittade inget,



* Smakade Malmös godaste glass, vid drottningtorget, den var faktiskt sjukt god, men inget slår Lilla glassfabriken eller Lejonet och björnen som jag vill kalla det... Mamma och jag skrattade så vi höll på att dö nästan när satt och åt där, Älskade mamma, jag älskar dig överallt annat <3
*
Sen åkte vi och handlade och där träffade jag en fartdåre som blev förbannad på chaffören framför för att jag tutade, hahha du såg sjukt gullig ut Linda där när du gjorde det klassiska  "VA FAN VILL DU" eller typ "VA".. hahha, söööte. <3
* Är nu hemma och har sjuk huvudvärk och funderar på att faktiskt se på film, Evan den allsmäktige, och läsa min älskade Kalle anka tiding, växer aldrig ifrån den..




Linda och jag ska ha en sex and the city dag har jag bestämt, hon ville egentligen inte men hon bara luras beacuse seeee lööööööve meeeee, heheh, så vi ska käka mums mat kolla affärer och avsluta dagen med Filmen så klart, <3

Imorgon är det fotbollskola för min lillebror och jag ska med och heja fram seger, och så klart fota, soo seee yaaa

/MissGiveMePeace


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA men va fan jag såg inte ens att det var en bil bakom den så tänkte va faaan e hennes problem. det roliga var att hon såg helt eggresiv ut och sånt så jag tog för givet att det var hon. men sen kollar man i nästa bil så sitter ni och vinkar som ganingar :P skrattade en bra stund efter haha :D jag viiiiiiiill inte ha sex and the city dag med dig för jag tycker inte aaaaaaaaaalls om dig hahaha ;D <3

2008-06-25 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0