HostHost

Datorn är inte tillbaka än och jag behöver den typ nu, åhhh jobbigt..
Imorse blev det inget med melvin utan jag hade sovmorgon iställe, lääänge.. Har typ inte gjort något alls idag bara sovit och slappat.. Åkte hem till mostern och åt pannkakor, mums, cyklade hem igen och nu sitter man här och har hållt på med reklampapperna ass länge, fast jag får ju betalt så det är ju najs..

En hemsk sak har hänt eller hemskt är det inte men ont i hjärtat gjorde det dock, hade fan sett framemot det sjukt mycket.. Det skulle ju bli mitt genombrott.. Vill inte ens skriva det här, utan ni får fråga mig, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Back to reklam, and Indesign. Ciaooo ( längatar tills imorgon, SATC night, miaoooo!)
/MissDissapointed

Kommentarer
Postat av: Linda

hmm.. vad är du inte berättat mig ? :(

2008-06-26 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0