Gamlingar

Okej dagens händelser, har varit i Lund med mamma först centrala lund, nova lund och sedan burlövs center.. O ja visst sen var vi också på mobilia..  Shoppade två par skor, en väska , ett tublinne, vas som en stjärna och ett rosa mått.. 
De ena skorna har jag letat efter överallt, eller iallafall märket och hittade dem i en liten affär i Lund...
Sen köpte jag ett par som hade gått i sönder så det var att slänga dem andra när jag kom hem..
Även hemma väntade betygen och nya veckorevyn.. 7 G 9 VG & 2 MVG, inte riktigt nöjd men det får väl gå.. 

Även i veckorevyn så var där ett superduper gott recept på en pannkakstårta som jag bara måste prova, frivilig?

Idag har man även blivit erbjuden ett jobb, men jag är väldigt skeptiskt till om jag ska ta det.. Nja jag tror detta är min sommar off, mmm ja!

Lite bilder från lägenheten


















Nu doftar det mat och pizza, ska även se Extrem Home Makeover och sedan kanske CSI eller det på fyran...
Ledsen linda men nu ska jag äta, puss min lilla sötnos, ciaoooo

/MissMe&You

Kommentarer
Postat av: Linda

var är min A4 sida om hur mycket du tycker om mig?:O jag är besviken på dig Estelle. mycket besviken. :(

2008-06-24 @ 01:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0