GameOver?



Okej då är man tillbaka efter middag hos mostern, småbarn småbarn och ännu flera småbarn.. Ischhh
Känner mig helt ofräsch då håret är sjukt fettigt och jag går runt i luffarkläder, hahha men ibland är det så jävla skönt att bara släppa allt... Satt och tänkte på det jag skrev om innan, gud asså vilken chock det var egentligen, liksom ja där rök den chansen att bli känd, eller iallafall lite mer känd än vad man är idag.. Snyft Imorgon får jag trösta mig med kläder och kanske skor, eller kanske den nyheten på apotekte? hahha, fan vad ballt egentligen att köpa det, funderar...

Mamma har gjort fläderblomsaft och den var övergod.. Ska ner och dricka upp allt nu och se på fotboll med pappsen då det är typ inget annat på typ 100 kanaler, men men vad är en bal på slottet? Puss

/MissVadHänderNuDå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0