Dunder

Ischh sådant väder det har varit idag, hela jävla dagen har det ju blixtrat och dundrat.. Men sköönt har det varit då man inte kunnat ha dålig samvete för att vara inne.. Så ett litet plus till dagens väder..
Som sagt har jag sovit jäääätte länge idag och är konstigt nog fortfarnade trött.. Är väl vädert som min farmor sa... Min pappa var inte sjuk utan hade typ bara ätit något konstigt så det blir förhoppningsviss inget för mig, please?

Imorgon blir det stan med mammsen och vi ska kolla in rean, fika och bara vara hemifrån... Det ska bli väldigt mysigt, dock är min kassa inte så stor så jag får se om det blir något fynd..

Lägenhetens bilder är på väg och jag har tagit massor med från olika vinklar och så, funny...

Min dator kommer att åka till fabror doktern imorgon igen, skit, hoppas de kan fixa den imorgon och ge mig ett antivirus program typ fort.. Sen ska jag också få photoshop och indesign så jag kan göra fina bilder och layouter, yeah...

Nu ska jag äta mammas goda tårta hon bakat, med daim i, mummmms.. Hörs imorgon!
/MissGiveMeLove&Money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0