Brownie

Ja nu får jag väl säga att jag fått en ganska najs bränna, så det blir klänning på skolavslutningen..
Ska även till Danmark på skolavslutningen och vi ska på tivoli.. Tre sköna dagar tills det är sommarlov, det är sjukt så snabbt tiden går, tyckte fan man började i ettan nyss.. Ajaja men efter sommaren så är det bara ett år kvar av slit i skolan sen ska man själv ta sin efterlängtade student.. 2009 give me..

Farmor och farfar har varit här idag och son vanligt är de sååå himla positiva.. det är så roligt varje gång.. Har även pluggat till mitt sista prov ever i 2:an , historia, det är faktiskt ganska svårt, men jag måste..

Skriver kanske lite senare, och till min kusin "ja det får du gärna! Vi får ta det en dag."
Imorgon är det skola och sen ska man på välförtjänad massage, mummmms
/MissChocolate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0