Big Hair

Home again, ja då har man lånat den nya shopaholic boken, mummmms, älskar böcker.. Blev inget shoppande, linda! hehe Så det var ju bra för mitt konto, tidningarna fick inte delas ut på den platsen jag önskat så det blev bibblan istället..

Åhh, jag vill vara framgångsrik, NU! Kan inte bara alla gå in på min blogg så jag kan tjäna pengar och så..
Har fått svar från ytterligare en och de ena nejet på det andra, så jävla tråkigt..
Men men nu ska jag äta Taco och det ska bli mums, kollar även på resa, ser ut att bli ett bra år med resor, minst två, NAJS! Ikväll är det först Extrem, csi och sedan sex and the city.. Yes!
Det blir inga bilder på någon shopping men istället en på maio.. Nu ska man äta och sedan hem och fira? Trillingarna, puss
/MissSeeMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0