2009

Visselpipor, tutor, skrikande människor och inte framförallt Glada & Lyckliga människor, jag vill ju också ta studenten..
Så snälla ge mig 2009 och en jävla bra student.. Har fan reda börjat planera med Emma.. Cadillac, niccee..

BARA ETT ÅR KVAR TILL STUDENT 2009, kan inte riktigt fatta att man är så stor nu..

Men till nuet, 18 först sen tar man studenten... Vill inte stressa ihjäl en men det kan gå snabbt detta året..  Sen kan det gå normalt snabbt..

Idag, onsdag var det kortis dag med sovmorgon, inte ens en lektion bara lite betygsnack, VG i samhälle, och Godkänt i svenska och engelska, vilket jag är nöjd med iallfall i engelskan, hade velat ha ett VG i svenskan, såg att jag hade det när jag gick ut nian...
Sen var det shopping och så klart blir det tillbaka lämning på vissa plagg då jag är sån, that´s me! Men ska nog ha ett par andra skor, översnygga och överhöga, men det skiter jag i för jag vill ha det..

Lost night, to night, måste dra ska se färdig och vädra för annars kommer jag ej överleva natten, HOT!
/MissGiveMe2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0