Inte en stund över..

Okej en uppdaterare.. Dock blir den inte så lång som jag tänkt mig och det blir mest bilder..

Dag 1
Jag skulle då åka till morfar uppe i småland och är på väg till centralen, dock hade de strömavbrott på hela centralen så det blev att förklara att man inte hade biljett då man inte hann eller kunde det.. Under resan satt jag mest och oroade mig över att jag inte skulle hinna med det andra tåget som skulle ta mig vidare.. Dock väntade det så klart på oss när vi stannade på perrongen.. 30 minuters färd och sedan blev det välkomning av morfar och hans sambo.. Var lite i "centrum" och sedan blev det hem till stugan där man bara var och slappnade av..


Stugan

Jag i gräset..

Började regna när det presic varit 30 grader, skumt!

Dag 2
Sovit sjukt dåligt och man hade bara oroat sig för att det skulle komma någon skum typ.. Dagen spenderade vi bara i stugan och sedan blev det lite sjöbadning dock var det sjukt varmt, 25-30 grader så man kunde inte svalka sig..
Somnade gott sedan den andra natten..

Jag står på bryggan långt ute..

Morfars båt som vi inte åkte en tur i.. Synd!

Kossan MUUUUUUU!

Dag 3
Ja då var det den sista dagen och det skulle såklart bli skönt att komma hem.. Åkte lite tidigare in till stan där jag skulle ta tåget och där åt jag mumme glass och sedan var det hemfärd... Det var mysigt att vara hos morfar och ska ta bilen nästa år upp, men brosan..


Det går inte att vända bilden så ni får vända på huvudet.. Mums!


Ja det var allt från resan har dock andra bilder som kanske kommer upp vid senare tillfälle..
Idag var det stan med emma och det var mysigt.. Åt på subway och köpte linnen och snygge kjol till emma, jag kunde inte låta bli att köpa en kjol på rean för 150 kr på noa noa....

Imorgon blir det rea rea och sedan blir det danmark med föräldrarna, <3.. Nu ska jag gå och lägga mig då jag är sjukt trött.. Godnatt!
/MissMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0