change...

Nya frissan idag och det var ganska läskigt, mitt hår har gått hos samma frisör sedan 7 ju..
Men efter så blev jag så nöjd, trodde färgen inte skulle passa min andra och så vidare...
Jag är super förkyld och jag hatar att inte bli av med det heller, ska nog till doktern ( där man snart har stammiskort för fan) och så kommer jag säkert att få någon pencilin eller nåt... Bättre det än hålla på så här...

Sportlov nu ju och det är SUPER skönt, sovmorgon i en vecka och inga planer för en gångs skull.. Kanske lite bio och lite friends blir nog det..

Fick reda på idag att jag har TP i engelska och jag har alltså inte OTP längre och det känns super bra, jävla lättnad... Och sen fick jag skrivet ner på papper MVG i text.. Yiiiiieee..
 
Nu börjar snart alla program plus mat.. Jipppy...

Ses / MissEstelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0