Yesterday is history.

The Duchess handlar om en kvinna som är fånge i sitt eget hem då hon gifter sig med en hertige. Hon ska vara lydig och föda han en son som ska ta över tronen. Alla tycker om henne förutom mannen och historien är väldigt sorgsen.

Jag tyckte filmen var bra, vissa skämt och vissa tårar. Men den var värd att se och man tänker hur de hade förr, fy säger jag bara. Ajja mamma och jag fikade innan köpte även en klänning som ska tillbaka imorgon, hehe! Imorgon är julshoppning, kanske lite eget med?

Det är snart jul och jag känner lite lite julkänsla. Men det kommer nog när paketen samlas kring granen, hm?

Ha en bra kväll, nu ska jag se CSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0