We don´t care.

Som vanligt är det drama kring ens släkt och denna gången tänker jag inte ens nämna det.. Men men det är alltid något som händer och någon som blir arg eller ledsen.. Pallar inte med dem!

Ajaj min lillebror var jätte duktig som sjöng och var lätt den sötaste och coolaste.. hehe! Efteråt bjöds det på lussebullar och kaffe, och sjukt god saft.. Var även i mitt gamla klassrum, minnen <3 Är hemma nu och väntar på att Medium och Crimnal Minds ska börja.. Imorgon är det fredag och det ska bli skönt.. Imorgon ska linda, angelica och jag göra kul.. Sen på lördag är det glöggkväll, mums..

Nu ska jag läsa lite tidningar och slappa.. Kanske skriva lite loggbok, hm?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: I guess you know..

nej estelle jag känner mig sjuuukt taskig men jag måste tyvärr klaga på din stavning igen:P släkten stavas bara med k annars v´blir det som att du släckte ett ljus. (var tvungen efter som jag blev väldigt förvirrad själv först och du ska ju trots allt bli journalist ;D sorry för mitt klagnde (A)

2008-12-11 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0