And now.

Så då var julen över och presenterna ligger på barbordet.
Igår var det fullrulle och barnen ville bara att tomten skulle komma, såklart jag med. Under grannen låg så klart massviss med paketer och det var svårt att hålla händerna borta. Det blev mycket julmat och efter en stund så knackade det på dörren och tomten steg in. En halvtimme efter satt vi där med våra klappar och väntade otåligt på att vi skulle få öppna. I mina paket låg det.

Tavla som melvin målat. 
Ny KAMERA! Whhoohhoo!
Presentkort och pengar
Böcker
Skinnhandskar
Biljetter och se Batra och robin.
Halsduk
(Och så har jag fått biljetter att se Beyonce i Stockholm, Yeah! Men jag ska betala dem själv!)



Ännu en berlock, kalle anka som jag alltid kommer att älska. Fotot med den nya kameran.

Två plädar som är grymt sköna att ligga på.

Och ett par rosa converse..

Som sagt blev det en väldigt bra julafton och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli med besvikna barn och sånt.

Lite fler bilder som togs under kvällen.

Me under kvällen.


Alla klapparna


Tomme

Och denna underbara bild avslutar kvällen.. Vi är glad att alla åkte hem. HaHa!

Idag blir det julmatsätande sen får vi se vad som händer.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0