Your eyes can take me away.

Snodde dessa frågor från linda, och just nu är jag rastlös så jag svara på dessa..

1. Jag har insett att min senaste kyss...  var hemsk!
2. Jag lyssnar på.. Allt som spelas på radio! 
3. Jag pratar...
mycket om saker som intresserar mig, men tycker även om att ge råd!
4. Jag älskar/tycker om... min familj och vännerna.
5. Min bästa vän är... Alla! Nä men många! På  olika sätt.
6. Min första riktiga kyss... Helt jävla underbar!
7. Jag avskyr när folk frågar... om saker som jag inte vill prata om!
8. Kärlek är... svårt!
9. Någonstans, tänker någon på... Jultomten?!
10. Jag kommer alltid att...  vara den jag är!
11. Jag är hemligt förälskad i... Only you know.
12. Sist jag grät var... Hm? Ganska svårt ,kanske till Madagaskar 2, blödig? Ja!
13. Min mobiltelefon är... Omöjlig!
14. När jag vaknar på morgonen... Vill jag bara somna om igen.
15. Innan jag går och lägger mig... Skriver jag ner ideerna som hemsöker mig..
16. Just nu tänker jag på.. vad jag ska ha på mig imorgon..
17. Bebisar... är små och söta!
18. Idag har jag... gått skolan som vanligt
19. I kväll ska jag... lyssna när min lillebror går i luciatåget
20. I morgon kommer jag... Skolan och sedan ut!
21. Jag vill verkligen... Ha kärlek och studenten! Plus jobb på tidning!

Ska göra mig vid då vi ska lyssna på den lille, bilder.. haha! Ska nog klä på mig och sedan ska jag köra och släckten ska med, bläää jobbiga människor.. Menmen måste även göra lite läxa såg jag nyss..

Gör det nu, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0