Time to do this right.

Söndagen har gått snabbt förbi och väntan på en ny vecka börjar.. En vecka med shoppning, bowling, ute ätande, bio och avslutining.. Ja denna veckan kommer att bli bra!

Snart är det gossip girl och jag kan inte mer än att tråna.. Världens bästa program, hoppas dock inte på en säsongsavslutning, hm? Angelica har visat sitt intresse och jag är glad.. Hehe <3 Nu ska jag nog greppa micken och sjunga en sång.. the winner takes it all eller does your mother know? Fan min favvo låt finns ju inte med, blä!
Läxan är färdig och pengar har kommit in på kontot, ser ut att bli fina julklappar..

Bye!

Bjuder på en nytagen bild av mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0