Someone to hold.

Då har man slappat hela dagen och kollat på film. Ganska mysigt faktuiskt då man har jobbat eller varit borta de andra dagarna. Så var det skönt att bara vara hemma och mysa. Nu är det fajt mellan min bror och kusin, då de tror att de kan slå mig och vinna över mig. Håller på som fan, hela tiden. Ungar, sjukt jobbiga.

Började läsa Om jag kunde drömma boken. och ja den kommer att bli en sådan bok som jag inte kommer kunna lägga undan. Jobbigt men samtidigt så är det bra men super böcker, men jag ska jobba imorgon så hoppas på att den inte är så bra i början, iallafall. 

Nu kom föräldrarna hem så då kan jag sluta vakta min bror, finally.

Byebye, nyår är även klart nu så då ska man bara handla mat och sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0