Please, change your mind.

Lördag morgon och jag har sovit ganska länge och det var ganska skönt. Men ändå är man lika trött, konsigt.

Idag blir det stan med Linda då jag ( då hon redan har kollat rean) ska slåss för att hitta godbitarna, om där nu finns några. Förhoppningsviss kan jag ta bilen men annars får det bli bussen, vilken man ofta glömmer bort då man har körkort båda två. Har lite små saker jag skulle köpa då jag har fått pengar, till exempel nya skidhandskar till Sälen inte världens roligaste men sånt man behöver.
Linda och jag ska även diskutera nyår lite. Kommer bli mysigt och mysigt.

Då väntar frukosten, ha en bra dag!
Det kommer att komma bilder från idag, då min nya kamera är min nya vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0