Now its time for you to fight for me.

Jag blev ganska glad då jag kollade i tv tidningen och såg att Gossip girl gick på tv ännu en söndag. Och så klart såg jag det och njöt, men dock var det sista  innan jul.. Men men det kommer ju tillbaka.
Tränade idag och sedan tvättade jag felix, fy jag hade kunnat göra en pälsjacka av all den päls som lossnade, haha! Men nu doftar han gott och ser sjukt mysig ut, utegångsförbud.
Sen har jag städat lite och haft det mysigt i form då jag tände alla ljusen i rummet.

Har precis bakat klart lite julgodis och det blev sjukligt gott. Nu ska jag se Parlamentet, då Björn är med och Glans.. Mums! Imorgon är det klippning och färgning, hittade en bild igår på någon model som jag tycket var sjukt snygg i håret.. Men problemt var att det var brunt, ska jag våga någon gång? Rådfråga frisören imorgon!

Sov söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0