Love is the hardest thing.

Ja då ska man jobba idag, dock vet jag inte hur länge men det blir antagligen hela dagen. Annars blir det att förlänga naglarna hos terez. Ikväll blir det Bio och käk med paula och vi ska se Twilight. Så det blir en lång dag men väldigt rolig.

Igår var det mellandagsrea och jag hittade några saker, blandannat björnborg, skidbyxor och så köpte jag en ny berlock, laptopen. Fin! Sen följde linda med mig hem och vi såg harry potter. Sen körde jag hem henne vid 11 då jag skulle upp idag, <3.

Nu ska jag sminka mig, ha en trevlig söndag!


Om du kom till mig nu så vet jag inte vad jag skulle göra, jag vill inte men samtidigt så vill jag ha någon nära. Någon, Kärlek! Men jag är sårad, sårad för många gånger och jag vill att du ska känna samma sak, men det vet jag samtidigt att jag inte hade klarat. Gud vad det ska vara svårt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0