Last day before.

Tusen spänn mindre men blondare, hehe det är så skönt att ha varit hos frisören. Extra massage och jag får flashbacks från min födelsedag. Efter blev det lite stan och sedan åkte man hem. Jävla blåsväder det har varit och det var en aningens jobbigt. Nu har jag precis lagat lite mera julgodis och julkänslan börjar komma. Hoppas att den kommer snart då det är en dag kvar.
Imorgon ska jag jobba hela dagen och det känns sådär, dock är det skönt med extra pengar och jag har ändå inget annat för mig så då kan jag lika bra göra det. Köpte även Kusmi Tea detox idag då det är bra under julhelgen.

Chic och veckorevyn väntar och sedan ska jag se CSI och Silence i KILL YOU! Haha love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0