Its like a drug to me.

Fy fan säger jag bara, Fy vad Twilight var bra. Paula och jag satt och dreglade hela tiden typ, fy vad snygg han var. Gud.  Efter filmen så hörde man alla tjejorna, jag är förälskad, och visst var man det. Hade lätt kunnat se den ännu en gång och boken har jag nu bestämt mig för att läsa.

Jobbade lång dag igår, fick hoppa in men samtidigt så hade jag dubbel lön så. Efteråt gjorde vi oss vid och sedan åkte vi till stan och käkade på ett nytt ställe, Greek way tror jag det hette, mumsigt. Sen bio och sen var det hem och nanna.

Måndag idag och jag ska boka lite behandligar, sola tänkte jag, byta en berlock som gått sönder och träna.

Bye!


Måste ju bara lägga upp en bild på hans ögon, mums!
Han hade man gärna velat möta i en mörk gränd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0