I think a can do this.

Måndag måndag, tråkiga måndag.. Började med en väldigt trög morgon då jag verkligen inte ville gå ur sängen varmt och skönt.. Efter många om så befann jag mig i skolan, hämtade kamera och begav oss till stadshuset där vi filmade och sedan gick vi pch åt, chinabox.. Malin och jag gick sedan en runda och avslutade med pressbyrån där jag shoppade tidningar..Mums.. Är nu då hemma efter en kort dag och ska strax ringa lite praktiker, dock vet jag inte om jag vill ha fler då jag ska hålla på med projektarbete.. Hm?

Ajja, ikväll ska mamma och jag se the duchess, hoppas den är bra.. Sedan imorgon är man ledig förutom bowlingen men vet inte om jag ska gå på den.. Får se.

Nu ska jag maila folk och beställa saker, undra när mina nya skor kommer?

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Måndagar brukar vara bra dagar för mig, idag - njae.

2008-12-15 @ 15:52:51
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0