I dont know what to say or do!

Är hemma från jobbet och det gick lite trögt idag, tur jag inte skulle jobba hela dagen då hade mitt huvud exploderat. Köpte även 12 stycken champangeglas till imorgon, och för framtiden. Önskade alla gott nytt år och åkte hem. Hemma väntade ett kuvert med gratis behandling plus 20 procent på en annan behandling. Yeah! Hade nästan glömt bort den.

Ska passa min bror nu och jag tänkte jag skulle kolla vad man ska dressa sig imorgon med kanske den vita eller lila? Hm? Men det löser sig, två saker är säkra, skinnhandskar och päls. Kanske blir snyggast med vit då.
Ajja det löser sig.

Min mage kurrar och den är virrig då föräldrarna ska köpa med vingar hem, MMMMM! Kan det bli bättre, ska bara hitta en bra film och sedan kurra ihop mig. Ska kanske göra efterätten till imorgon med. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0