Falling in love.

Hemma efter en låååååång dag på jobb, från 10 till halv 9.. Puh! Gud vad det värker i benen, men men det gick ändå ganska snabbt tyckte jag. Fick även ropa ut ur högtalarna idag och det var roligt, dock glömde jag en sak på det första men sen gick det bättre. Såg även en sjukt snygg kille i lagret, hm?

Dagen före julafton och det var sjukt mycket folk idag, man tycker ändå att folk vill vara hemma och mysa men icke de drar och handlar istället. Alla var trevlig och jag sjöng för full mun i bilen hem.

Så nu ska jag mumsa i mig lite snacks och sedan ska jag sitta i fotbad, sen väntar sängen då tomten kommer imorgon.
Ha det superduper bra!

Chesecake, choklad och clementiner. Ska även prova mitt tv, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt tv?:P

2008-12-25 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0