Cant wait until you stand here, with me.

Så var det julshopping idag och det var mys.. Först körde man till skolan och hade foto och sen var det möte.. Ganska kul faktiskt då jag fick prata inför alla, ALLA.. Pinsamt men det gick nog bra sen var det ganska komiskt då jag hade parkering som gick ut och emma höll på att kissa på sig, sjukt kul.. Jag garvade som fan så efter ett tag beslutade vi oss för att sticka då jag inte ville ha böter plus urin.. Mötte upp Linda och vi gick i stan och shoppade, hittade dock inget som jag köpte så det får bli en liten stund imorgon med.. Vet vad jag ska ha men vet inte var jag ska köpa det..

Nä nu ska jag få massage och sitta i fotbad, Medium och sedan natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0