Baby, you´re my disease.


Ja för det är verkligen skor för mig, ett beroende.. Under denna helgen har jag köpte/fått hem 6 par skor och tre av dem står nu prydligt på mitt golv, två av dem köpte jag idag och ett par fick jag i fredags.. De jag köpte idag var två par stövlar som jag spanat in länge men de har varit för dyra plus att jag inte trodde de skulle gå att knäppa.. Men vips de båda satt sjukt snyggt och priset för dessa två var under tusenlappen, vilket jag tyckte var ett bra köp..
Fick dock lite panik då jag inte visste exakt hur mycket pengar där fanns på kortet, men det klarade sig och såg att jag har plus lönen då 5000 kronor, yeah!

Igår var det som sagt tjejkväll hos mig och vi skrattade och vi skrattade, ska nog även hitta på något på nyår.. <3
Bilder kommer nedan och så klart på mina lovers. Köpte även en fin skål idag så klart var den rosa..

Nu väntar en kväll med mys framför tvn, Ha en bra kväll! 4 dagar kvar till Julafton! whhhooohhhooo!


All den goda maten på julfesten.

Ett par, sjukt snygga.

De andra, sjukt coola.

Mina nya handskar, nyår? Plus pälsjacka, mums!

Två sötnosar som spelade något nytt spel på mitt golv, <3

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul ! :D

2008-12-20 @ 19:24:15
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0