2:e Advent



Mysiga advent.. Tända ljus och julmusik spelas.. Kylan ligger på och spisen värmer lagom..

Söndag idag och det är advent.. Snart jul! Ja. Det är nog årets mysigaste högtid, förutom ens födelsedag då.. Det är bara 17 dagar tills jul och det är ganska skönt.. Dock ska jag jobba ganska mycket i jul men det är skönt att veta att det blir mycket mycket pengar efter särskilt till mellandagsrean..
Idag ska jag nu först ner och träna med de gamla och sedan ska vi kolla på någon ljusshow, vet dock inte var det var och sedan ska jag måla på mitt rum och sätta upp hyllan.. Kanske sortera i garderoben då det börjar bli lite trångt..

Ha en bra söndag! Ikväll är det gossip, give me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0