You know that I'm not that strong

Godmorgon...!

Today is the day, jag bara älskar när man ska till frissan (förutom att det är så jävla dyrt) men det är så mysigt att bara sitta läsa skvaller tidningar och bara bli ompysslad.. Och jag ska även bli blond blond blond och inget mera orange.. Nix!
Somnade sent igår igen så jag gick upp tidigt idag så att jag skulle ställa om dygnet särskilt när man ska upp så tidigt imorgon.. Idag blir det nog Ikea,stan klippa och sedan hem på kalas.. Ska även hämta Linda som ska med på kalas..

Nää nu kurrar min mage och jag vill ha mat, ska ta före efter bilder på håret kommer senare..

Ha en bra dag! För det ska jag ha!
/MissKiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0