Will never come in between

Söndag har jag ägnat åt till att köra bil ner till Åhlens och provade ut smink som nån bekant skulle köpa när han skulle utomlands, najs.. Övade med mammas bil så nu kan jag köra de båda.. Sedan var det hem och ut och gå med mamma och pappa.. Hem igen och nu sitter man här och väntar på att det ska bli kallare, för vi ska bada jauzzi.. Najs!
Ikväll blir det nog en film med och så ska jag göra lite lyx med håret och fötterna.. Köpte ett ide block på Åhlens så nu ska jag då skriva ner alla cleaver ider jag får..

Nä nu ska jag kolla vad de andra gör, ikväll blir det även en ny gossip girl bok.. Love!
/MissIpod


Ge mig tillbaka dessa underbara skor, och låt mig inte få skoskav!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lämnade du inte tillbaka dem?

2008-08-24 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0