Tough Year

Idag var det skoldag nummer 2 och jag började 12.40 ganska najs, skulle dock gå igen 13.30 då jag skulle med bussen ner till Trelleborg för att gå hos doktorn.. Missade den första bussen så jag tänkte ja men det är chill för då hinner jag äta med innan jag ska ner där.. Så in på Espresso och tog en macka och en juice.. Bussen kom och jag gick på den, gott om tid.. Tror inte då att bussen har missförstått när den ska gå och väntar ytterligare en kvart innan den kör.. Bläää!
Väl nere så mötte mamma mig och vi gick till doktorn, tog en och en halvtimme.. Pallar inte med alla undersökningarna som jag hela tiden får göra, och ja jag kan bara säga att det såg inte så bra ut.. De hittade en ny sak som de nu skulle undersöka så pallar inte med det.. Så imorgon kl 09.00 ska jag göra pricktest och flera prover över allt möjligt.. BLÄ!
Så nu sitter jag här då och ska snart gå och dushca, se film och sova..
Imorgon fyller Linda 18, så då blir det firande av henne..

Tack och adjö!
/MissTwix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0