The Winner Takes It All

Åhh gud vad det är skönt med sovmorgon.. Har ju fått nytt schema och börjar både idag och imorgon 12.40, najjjs!
Men jag kunde inte sova längre så jag sitter just nu och ska snart äta frukost.. Sen drar man in till skolan och så måste jag gå lite tidigare för jag ska till fabror doktorn, äntligen ska jag få reda på vad det är som är fel! Sen in till Malmö igen för att gå på malmöfestivalen med Ida och ha det mysigt.. Såg fel på mitt konto efter att vi kommit hem från stockholm, trodde jag bara hade 150 kr men pengarna som mamma hade satt in hade inte kommit ännu så jag har nu 1500 kr istället.. Över skönt för jag har tre kompisar som fyller 18 och ja då ska man köpa present..

Ja nu kurrar min mage så jag håller på att dööö!
Ses senare!
/MissWorriedKind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0