Sunshine Godmorning!

Söndag och det menas med sista dagen på helgen..Söndagen brukar oftast för mig innefatta absolut inget.. Dagens som går åt till att göra nån enstaka läxor om man nu har det, eller bara slappa och göra sånt som man bara känner för..
Mitt huvud går på högvarv då jag imorgon får förhoppningsviss reda påom jag får min praktikplats eller inte, och hur det ska bli med de andra.. Men det konstiga är att jag båda vill ha den och samtigdigt vill jag inte.. Jag är en person som ser problemen istället för möjligheterna och det gör att jag blir osäker och börjar tvivla.. Så imorgon får ni höra resultatet.. Och även var det kommer att bli..

Idag blir det en läxa som är till imorgon, ska nog samla ihop lite bilder med.. Sen ska jag städa kanske och plugga körkort.. Ännu ett magoror.. Nä nu ska jag läsa klart Gossip Girl boken för den är överspännande..

Ses senare!
/MissSign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0