Stockholm

Om 8 timmar drar Linda och jag till Stockholm, Yeah! Väskan är packad och jag kan koppla av då jag min mage säger till mig det.. Linda sitter just nu och kollar på Hell´s Kitchen och jag sitter och planerar i huvudet..

Var ju hos frissan idag och mitt hår har fått tillbaka sitt naturliga ursprung och jag är LYCKLIG! Så nu kan man lugnt strossa runt in da big city utan att skämmas.. Var sedan på kalas och ja det är som alla andra kalas, total kaos men som tur var var linda med så jag kunde prata med henne istället.. Men grattis Hugo! 

Nixpix nu ska jag ordna så att Linda kan sova på mitt golv.. Kommer kanske blogga men dock inte säkert..

Önska mig trevlig resa.. Pöööööss
/MissMissing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0