Soon I will fly..

Sorry uppdateringen men internet fungerade inte igår så det blev inget bloggande..
Iallafall igår var det måndag och skolan väntade.. Hade foto på morgonen sedan gick kajsa, emma och jag till graffiti och åt.. Mums.. Sedan hade vi samhälle i typ 30 min, lönt liksom om jag hade vetat det så kunde jag haft körlektionen.. Men nej! Följde istället med emma och kajsa i stan, de hade fått sin lön och sedan åkte jag hem med pappa.. 
Pappa hade fixat biljetter till fotbollen, Malmö Trelleborg.. Så mamma och jag drog dit och hejade på Trelleborg såklart.. Tyvärr hamnade vi precis övanför mff klack så vi bytade plats för att kunna se och höra något.. Missade dock även första målet som trelleborg gjorde men såg mff.. När vi skulle köra ut så mötte vi rasmus som även hade sett matchen.. Hehe.. 

Idag är det sovmorgon och jag ska snart gå ner och äta frukost.. Kurrelikurr.. Sedan blir det bussen in till skolan för en lektion sedan möte och sedan hem igen..
Bye!
/MissDreamComeBackInReality


MFF - TFF..

VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA OCH VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
ÄLSKAR DIG ÖVERALLT ANNAT! <3
(hon är glad över att vi fick en parkeringsplats i sista minuten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0