Sometimes you turn your back to the wind..

Åhh, asså jag är förälskad i den låten, Life is a Highway, för er som inte vet så är det en låt i filmen Bilar eller Cars.. Sjukt bra.. Lyssnar på den hela tiden, beroende..

Idag har Ida varit här och vi har som vanligt snackat massa minnen, kollade även på en film från 4:an då vi var pytte små och jag och min familj just flyttat ut på landet.. Snacka om dålig klädstil.. Åt mumme mat från igår och sedan gick vi ut och badade jauzzi, övernajs.. Körde moped hem till henne sedan för att se på hennes lägenhet som börjar ta form, spännade.. Kollade på missarna och körde sedan hem och väntar just nu på maten och kanske ska vi se en film samtidigt? Maybe..

Aoo men nu ska jag gå ner och se om man kan ta något att äta, orkar nog inte skriva senare så ciao!

/MissGiveMeYourLove


Jag fick inte lov att lägga upp en bild på hennes ansikte, men denna beskärda bilden gick hon med på..

Prat om minnen, här har vi skolavslutningen från 9:an.. Jag grät sjukt mycket om ni undrar, varför vet jag inte?!

Kommentarer
Postat av: matilda

du grät för att du insåg att du skulle sakna mej!

2008-08-10 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0