Some Dreams are Banned.

Hemma igen och så var det helg.. Sjukt skönt.. Övningskörde hem efter att Kajsa, Emma och jag gått lite i stan och avslutade med en fika på Espresso House.. Sedan åkte Kajsa hem och Emma och jag gick och väntade på bussen, eller jag skulle ju övninsköra.. Väldigt intressant samtalsämnen där.. haha!

Ska snart ner till Palmfestivalen och sedan blir det hem och chilla.. Dallasburgare står på menyn och det ska bli mums..

Drömmarna jag har just nu är så underbara att jag inte vill vakna, utan leva i den världen som är fantasin!

/MissWanted


Så här glad är man för att det är helg.. WOOOHOO!

Kommentarer
Postat av: matilda

det är denna underbara minen jag möts av varje gång vi ser varandra. haha! ;D

2008-08-31 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0