Solen skiner igenom draperiet..

Okej det menas med att solen har kommit igen och det är slut på regninga dagar och nu ska man ut, blää!
Fast det är nog inte så extremt varmt utan jag tror mer att den bara är framme.. Pappa har förhoppningsviss köpt bullar idag och jag funderar på att göra smootie eller äggröra?
Igår såg man den filmen de glömda själarnas ö, och ja den var ganska wannabe harry potter, och inget slår den filmen så den var väl inte så bra.. Idag blir det någon av de andra.. Humm

Dagens vet jag inte vad jag ska göra.. Har inte bestämmt mig ännu, men imorgon blir det nog stan med min lillebror, lite kvalité tid... hehe..
Återkommer senare, Ciao!
/MissGiveMeAutumm

Kommentarer
Postat av: Peaches

vad roligt med kvalitetstid med lillebrorsan :D Kan du hjälpa mig att bestämma vilken outfit som är bäst till en arbetsintervju? Har verkligen panik och skulle behöva din hjälp!

2008-08-06 @ 10:49:25
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0