Skolan

1 Augusti det menas med att skolan börjar närma sig och att mitt underbara sommarlov snart är över.. 18 dagars ledighet till och sedan ska man bara kämpa i ett år till och sedan får man äntligen ta studenten..
Detta året kommer det att hända otroligt mycket, eller läsåret.. Man fyller 18 = körkort = Frihet, ska ut på praktik, ska göra projektarbete ( jag funderade på möjliga projekt under bussresan hem igår, kom på 10 ideer), londonresa, skidsemester, egypten resa.. Över najs med mycket semester hemifrån.. Planera ens student och sedan ska man ju ta studenten.. Fy fan vad det ska bli skönt.. 
Året skulle dock blivit ännu bättre om jag kunde skaka lite vett i huvudet på mig själv och börja träna så man slipper alla problemen med det..  

Ja idag blir det då Danmark med mamma och pappa.. Är just nu hemma för att jag ska hinna göra mig i ordning och sånt.. Duscha och städa upp lite på rummet.. Måste övningsköra lite mera nu för jag börjar få lite ångest över hur det ska gå för mig, ge mig KÖRKORT! Sjukt nervös och kommer nog vara det tills jag har fått kortet i handen..

Ahh, men nu ska jag gå och äta frukost.. Och sedan blir det uppfräschning.. Ses senare.. Pööös!
/MissCountingDown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0