Playing by the rules

Övningskörde idag blev en kort lektion då människan före mig tog en jävla tid och så det blev kortis för mig idag.. Klarade fickparkeringen galant och fick reda på hur många gånger jag ska köra till innan jag ska köra upp.. Dock blev det fler än vad vi hade förväntat hos, pappa och jag.. Men jag ska höra med honom nästa gång om vi typ kan skita i några som jag redan kan..
Sitter just nu och väntar på, ja vad väntar jag på? att något kul ska hända ska nog läsa min tidning som ligger brevid mig och bara skriker, Läs Mig.. Så jag får nog göra det och jag känner huvudvärken komma igen så det blir kanske lite fika med..

Ses kanske senare.. 2 Dagar kvar, Yeah!
/MissShoutMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0