Övningskör

Idag har det varit cykel kollning, vill ha en ny snygg rosa cykel.. Dock behöver jag ingen då jag har farmors gamla och man kan inte ha en ny om man bor på landet.. Så det får bli den gamla.. Sedan åkte vi till Ikea där jag lämnade min ansökan om jobb och sedan körde pappa och jag och tränade parkering och backning medans mamma var på Ikea..
Gick faktiskt bra och det är ju en mindre bil jag ska köra upp med så det löser sig säkert.. Sitter hemma nu och funderar på vad jag ska göra.. Linda ringde precis och pratade lite, snart Stockholm! Yeah <3..

En sak till är att jag fått mera minne på min kamera och den fungerar igen, tänk stockholm utan en kamera kan det bli tråkigare.. Fast man har ju proffsfotografen med... Men jag är glad att den fungerar och jag kan ta typ 600 bilder!

Jag känner mig lite febrig och varm, kanske lite sjukling? Imorgon ska man gå på terori och även boka in körlektioner fram till att jag ska köra upp.. Får prata med läraren och se vad han tycker blir bäst, ska nog maila prakitkerna också..
Nä nu ska jag se en film och sedan är det dags för mat!
Orkar nog inte skriva mera ikväll så, natti!

/MissHostig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0